luni, 13 ianuarie 2014

Pranzul Taniei....in atmosfera Lovegan


Samba ne-a vizitat, in locul unde acum, ceea ce pot realiza eu ca bucatar prinde viata , o prietena draga, Tania,  care printre altele a trecu sa si manance ceva la noi ....la Lovegan.

La intrebarea vegan gatit sau crud am primit raspunsul crud.....orizontul a ramas deschis....

Am inceput si am pregatit asta pentru ea :




Supa cruda Currly( numita dupa parul unei anumite creatoare de moda de pe meleagurile noastre) are in compozitie lapte de migdale, avocado, castravete, verdeata , alune de padure hidratate si deshidratate
ulei aromat de usturoi. Am servito cu vlastari de ceapa.

...iar pentru felul principal am facut ceva special pentru Tania.....nu va spun ce este daca o intalniti sa va spuna ea ! :) :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu