miercuri, 12 iunie 2013

Delicii de vreme ploioasa...

Fiecare an e interesant in felul lui, vara asta a debutat furtunos si o tine inca intr-o verva cu o serie intreaga de
jocuri intre "manie" si entuziasm....trebuie sa recunosc insa ca mie imi este extrem de comoda o astfel de vreme , pentru ca este hranitoare pentru temperamentul si sufletescul meu...atat de hranitoare incat este si inspiratie...

...cum poate sa arate o astfel de vreme in farfurie....m-am intrebat si mi-a aparut o imagine interesanta si o combinatie interesanta de gusturi totodata...

Cardamom negru cu menta si cocos intr-un amestec dulce amarui de ciocolata.....bine, bine veti spune dar cum....iata cum...






Aceste mici bilute dulci au ascunse in ele aceasta imagine si dispozitia vremii de acum.

Compozitie :
2 cani migdale hidratate,
1/2 cana fulgi de cocos,
10-12 bucati  curmale proaspate,
 cardamom negru mojarat si
 menta proaspata.

In robot puneti migdalele pana se maruntesc bine, adaugati curmalele, fulgii de cocos si menta proaspata si un var de cutit de cardamom negru.Acest cardamom este diferit de cel verde are o cu totul alta aroma si alt gust, este mult mai intens si va garantez ca o sa va indragostiti de el...
Eu prefer pasta obtinuta nu exagerat de fina insa totusi suficient incat sa fie pastoasa si faceti precum in imagine niste bilute sau patratele daca vreti din ea.

Pentru ciocolata aveti nevoie de : unt de cacao, sirop de agave si cacao cruda, acestea se amesteca dupa ce inainte ati topit untul pe bain marine controlat in asa fel incat sa nu depaseaasca 45 de grade.

Scufundati apoi bombitele dulci in cicolata si puneti la frigider pana se intareste cicolata...nu uitati sa decorati nitel inainte.

Pofta sa va fie slujbasul nevoii dragi mei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu