sâmbătă, 1 iunie 2013

Dispozitie de luna in scadere

Am observat de ceva timp e drept, ca nu e recent, legatura mea cu fazele lunii si cum la inceput n-am inteles ce mi se intampla si de ce traiam din plin o serie intreaga de dispozitii diferite in fiecare luna de la entuziasm pana la tristete dezorientare...s-au limpezit cand am inteles modul in care luna isi face treaba si desi starile tot apar felul in care ma raportez la ele e diferit...nu pun pe seama lunii nimic pentru ca ea doar creaza premisele sufletesti in care aceste dispozitii sa apara dar nu ma mai pierd in ele si nu mai ajung la punctele lor extreme...am invatat sa lucrez cu ele constient si se simte tare mult diferenta in raporturile pe care le am cu lumea atat interioara cat si exterioara....
Evident ca este util de luat in calcul ceea ce se intampla si in relatiile ei cu celelalte planete pentru ca toate au rolul lor in aceasta mare harta cereasca si fiecare vine si dispune si predispune intr-un anume fel. Considertatiile astea mi le permit pentru ca am avut bucuria de a trece si printr-o initiere astrologica in urma cu vro 3 ani si multe s-au limpezit atunci ...Acum e drept ca daca ar fi sa privesc starea mea de azi pe luna in scadere este usor melancolica, am o tendinta puternica spre tristete ( ceea ce nu imi este neaparat caracteristic ) un soi de parasire de forte sufletesti , sunt mult mai sensibil si mult mai vulnerabil...hmmmm...in partea asta a lunii apar intrebarile pentru cele inca nereusite, pentru cele inca nerezolvate interior si exterior si sunt subliniate...

Acum apare o intrebare....acest lucru se intampla cu mine ....dar oare cu hrana ? Ce se intampla oare cu lucrurile pe care le pregatim in astfel de dispozitii? Cum putem prin hrana sa schimbam sau sa improspatam astfel de dispozitii? Se poate oare?



Aceasta dispozitie m-a impins spre ceva ciocolatiu....spre ceva care usor sa exprime ceea ce simt si totodata sa compenseze...si mi-a iesit in intampinarea o prajitura care sa fie oarecum adecvata starii mele....

Dulcele acrisor al capsunilor cu amaruiul ciocolatei si cu usor aromatul blat au facut o combinatie foarte potrivita sa exprime si sa trateze in acelasi timp starea mea.....



 Blat : migdale , curmale si mirodenii( scortisoara, piper schuan, lavanda)
Crema: caju, capsuni,sirop de agave
Ciocolata: unt de cacao, unt de cocos, cacao cruda si sirop de agave.


Poate fi servita cu un sos de caramel obtinut din miere, cardamom negru si nuscoasa care ii va da o nota putin mai pamantie. :) asa ca dispozitia.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu