duminică, 26 august 2012

Mancarea asta....mancarea asta


Din mai multe motive n-am mai scris si n-am mai publicat, candva aveam un alt blog pe care postam multe lucruri legate de necesitatea trezirii din ignoranta si ipocrizie...am inceput sa caut solutii si nu doar sa transmit informatie mai departe, primele solutii si cele mai la indemana au fost cele legate de ce Aleg sa mananc, cum aleg sa cumpar si de unde...apoi ce implicatii au actiunile mele si cum ajung ele sa se simta in Intreg( ma refer la tot social, cultural, personal, etc.) ...

Intre timp s-au intamplat multe in viata mea, schimbari mai ales pe toate planurile si intorsaturi si provocari si cate si mai cate, unele decizii insa au ramas in picioare.

Nu vreau sa va vand gogosi inca beau o cana de lapte sau manac un ou destul de rar dar inca o mai fac...si aici insa aleg cu mare grija ce fel de lapte si ce fel de ou.

De ce ? hmmm....pentru ca conteaza! fiecare alegere conteaza! Gusturile se discuta , alegerile se vad, felul de a fi iese in evidenta in fapte.

Cred ca merita sa aruncati un ochi la sau poate chiar pe amantrei( care aveti 3 :P ) la acest documentar.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu