miercuri, 12 septembrie 2012

Acasa...la Omra Elias

Lipsa de randuri pe blog e de cele mai multe ori legata de diversi factori, poti sa treci prin tot felul de situatii si sa te trezesti ba fara casa, ba fara net, ba fara timp si cand se intampla sa le ai pe toate deodata in decurs de 2 saptamani....uffff....

:) da toate-s bune cand se intampla asa caci iata usi noi si oportunitati noi apar si se nasc si se leaga noi si frumoase prietenii, care te fac sa ridici fruntea sus sa privesti cerul seara si sa-ti spui viata e CEVA CE MERITA TRAIT CU FIECARE SECUNDA CAT MAI PLIN!


Eh, fara lamentari ca nu-s cu rost, alte carari de mers de acum( nu-i casa mea ca n-am una a mea dar e ceva sugestiv).

La Omra am pasit plin de pasiunea pentru bucatarie de care nu ma pot nici cum dezlipi :P si am pus la rand multe lucruri alaturi de acesti oameni care m-au primit in randul lor pentru ca impreuna sa facem posibila o colaborare fructuasa, ale carei roade le vom culege in timp usor, usor cu pasi marunti dar siguri asa incat sanatos sa fie ce se intampla intre noi si cu noi.



Si pentru ca nu-i doar frumos, e si bun ce se intampla prin bucataria in care am intrat iata va spun azi printre altele si cateva dintre cele ce puteti gusta prin casa asta...


Azi am sa ma rezum doar la 4 dintre preparatele pe care le-am pregatit pentru voi alaturi de oameni harnici si  cu suflet cald si care va sunt disponibile sa le gustati si sa le incercati, sa va puneti burtile la cale cu ele si nu doar caci nu-s pregatite oricum , experienta acumulata in ani de munca cu hrana se revarsa peste ele asa incat sa nu fie hrana doar pentru burti ;) 


Supe 

Supa de dovlecei cu menta si amaranth


Este un preparat care efectiv mi-a spart unele prejudecati leagate de amestecurile dintre anumite ierburi in mancare si sunt un om cu o imensa deschidere legata de amestecuri ( trebuie sa spun ca amestecatul fara cunoastere o poate da in bara asa ca va propun sa socializati foarte bine cu ingredientele si sa le cunoasteti in  adanc inainte de a le lega unele de altele ).

Supa de dovleac cu mei si mar copt


Autohtona si perfect potrivita cu acest moment al anului in care tocmai am intrat, o supa de toamna in care vara si-a revarsat fortele in gusturi textura si caldura.

Supa de cartof dulce cu tofu afumat si praz


O supa usoara si usor dulce, cu o frumoasa savoare data de tofu afumat si de prazul proaspat combinat cu uleiurile aromate( pe care le facem in casa ;) ) face pe limba celui care o gusta o senzatie inedita care merita incercata.

Supa de linte cu cocos si coriandrina


Na la asta nu pot sa nu spun ca este una dintre supele mele favorite si ca aceasta combinatie de gusturi depaseste asteptarile pe care le veti putea avea vrodata de la o supa de linte...coriandrina pentru ca stiu ca suna intr-un fel anume este un dressing pentru supa realizat din ardei rosu si verde, busuioc proaspat, ulei de masline ghimbir ras si putina nucsoara si coriandru proaspat macinat.


Cam asta ar fi de spus deocamdata si cam asa arata  ceea ce gasiti la Omra, a si sa nu uit eu inca sunt in aceasta saptamana in fiecare zi alturi de cei din bucatarie dupa care in fiecare miercuri si sambata sunt acolo, iar daca aveti orice fel de intrebari sau vreti sa ne cunoastem puteti oricand sa ma chemati va voi povesti cu drag multe legate de mancaruri. ;) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu