sâmbătă, 15 septembrie 2012

Chaldeea Crep


M-a fascinat reteta asta cand am intalnit-o prima data si m-am indragostit de ea efectiv, imi plac clatitele mama obisnuia sa le faca clasic asa cum stie ea de la bunica si am invatat si eu cum sa le pregatesc fiind o mare realizare la acea vreme...insa regulile de baza in bucatarie sunt doar stabilimentul pe care se aseaza mai apoi inventivitatea, creativitatea , harul si toate celelate virtuti care pot sa se nasca cand iti dedici unei pasiuni timpul...drept pentru care iata un desert nascut din dragostea pentru clatite.

Pentru ca este un desert care face parte din meniul restaurantului Omra Elias, chiar daca este o reteta dezvoltata in timp am ales sa o daruiesc acestui loc frumos alaturi de alte retete gustoase pentru a crea un meniu nou, proaspat si delicios impreuna cu oamenii minunati de la acest loc cald, nu va pot da modalitatea de a o pregati din respect pentru aceasta colaborare si pentru ca nu ar fi deloc moral.

Pot insa sa va spun asa in lini mari cam ce contine si sa va invit sa o savurati la un ceai bun sau un pahar de vin in acest local.


Blatul de clatite nu e simplu, are in el banana, ou si o sumedenie de condimente care le fac pufoase si delicioase.


Crema e facuta din mascarpone combinat la randu-i cu diverse condimente si ingrediente care ii dau si textura si savoare.


Deasupra e imbracata intr-un Butternut Scotch cu nuci si cuisoare inmiresmat si cremos si vine servita cu un sos din fructe proaspete si un glob de inghetata racoritoare.

Pe taramuri Chaldeene cand o sa mergeti sa va amintiti de acest desert daca veti trece pe la Omra sa-l incercati.

Pofta sa va fie slujbasul nevoii!

Un comentariu:

  1. m-am bucurat de aceasta minunata reteta dar si de produsul rezultat,merita incercata

    RăspundețiȘtergere