duminică, 21 octombrie 2012

Masto-Kiari Yogurt...un aperitiv usor si plin de gust

Cand am vazut prima data reteta m-a atras foarte tare vizual, felul in care era aranjata si contrastul de culori a    m-a facut sa-mi indrept atentia asupta acelei farfurii. Vedeti aici intervine un aspect care este foarte util sa nu fie scapat din vedere, noi nu ne hranim doar cu hrana fizica ne hranim si cu impresiile lumii, de fapt pana si hrana fizica ne lasa o anumita impresie de la textura pana la gust si apoi la senzatia de satietate, asa ca dupa ce mi-am luat portia vizuala de hrana din acest preparat am decis sa fac un pas mai departe si sa-l trec prin furcile de foc ale gustului....si a trecut cu brio.


E o experienta! Combinatia dintre iaurt cu verdeturi , si mai apoi alunele de padure si migdale cu menta proaspata si merisoare, dau cu praful de turmeric un dans gustativ cu adevarat unic, felul in care se impletesc gusturile este foarte dinamic si surprinzator asa incat la sfarsit poti spune ca ai mancat ceva cu adevarat inedit.

Dar ce mai tot atata povesti vreti sa gustati aici este reteta:

200 ml iaurt
1castravete mediu
1 leg patrunjel(sau marar)
1 mana alune de padure(sau migdale)
1 mana merisoare
cateva frunze de menta proaspata
un praf de turmeric
Ulei extravirgin de masline

Tocati castravetele cubulete mici, la fel tocati si verdeata marunt cu putina sare aromata ( se face in casa o sa va scriu cum) amestecati cu iaurtul bine, asezati intr-o farfurie si presarati deasupra asa ca in imagine sau altfel celelalte ingrediente. Nu este o reteta de loc pretentioasa ca si pregatire insa este un spectacol gustativ.


Pentru painicile din imagine am folosit faina de grau si faina de porumb, cu sare , Zattar si susan negru, fara drojdie si le-am copt usor pe o tigaie incinsa.

A fost disponibil acest aperitiv ieri la Omra, iar daca ma prindeti prin restaurant si va amintiti de el cu drag il fac iar pentru voi.

Pofta sa va fie slujbasul nevoii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu