joi, 1 noiembrie 2012

Vine vine Sambataaaaaaaaa......

Si daca vine....vin si eu in intampinarea voastra cu 2 retete speciale pentru aceasta zi , care dupa azi nu le veti mai putea savura la Omra decat daca.....intrebati de mine :P si daca sunt pe acolo....

M-am gandit ca n-ar strica sa aruncam o privire in bucataria thailandeza( am avut niste experiente extrem de delicioase cu aceasta bucatarie ), drept pentru care va provoc sa incercati sa va apropiati alaturi de mine de ea printr-un fel de mancare cald, este de fapt o salata calda cu orez care va va intampina intr-un mod aparte....cum?....va las sa descoperiti voi la Omra....



....iar daca nu va cheama exotismul, poate va cheama autohtonismul....pentru ca am o alta reteta pentru voi pe care n-am sa o detaliez decat imagistic si pe care va invit sa o descoperiti....e de bun augur sa va spun ca le puteti lua acasa retetele daca veniti sambata sa le gustati ;).


Pofta sa va fie slujbasul nevoii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu